Frisse kleur nagellak versterkt het zomerse gevoel

Om een verslaving van mij te benoemen is dat toch wel echt nagellak! Het liefst in zo veel mogelijk kleuren met en zonder glitters. Gelukkig voor mij is de zomer trend van 2013 perfect, want fel gekleurde nagels zijn een must deze zomer!!

De nagellak kleuren voor zomer 2013 zijn: oranje, felroze, rood, zeegroen en blauw. Daarnaast mogen de grijs en taupe tinten ook deze zomer, voor een beetje afwisseling naast al die flitsende kleurtjes. Wel een nieuwe binnenkomer is de kleur wit. Let wel op dat je strepen bij lichtere kleuren beter ziet, een vaste hand en een kwaliteit nagellak is wel verreisd!

Mijn voordeel is dat ik aan de Duitse grens woon en mijn drogisterij merken bij de DM in Duitsland kan komen en of daar de prijzen een stuk lager zijn! Ik heb verschillende nagellakjes van Maybline en Catrice, hiervoor betaal ik 1.95 a 2.95.  De kwaliteit van beide nagellak zijn goed en gemakkelijk op te brengen. Zelf lak ik mijn nagels regelmatig omdat ik het leuk vind steeds een andere kleur te dragen. Dan is het wel fijn om een goedkope nagellak te hebben als ik ze om de twee a drie dagen weer anders wil.

nagellak

De verkoopprijs van de Essie is maar 7.95 bij de DM, dat is een behoorlijk verschil dan de verkoopprijs in Nederland.

De trend voor zomer 2013 is korte en rechte nagels. Zelf heb ik langere nagels maar recht afgevijld. Zal ik tegen de strijd van de trend ook lang houden, want ik hou er wel van wat langere nagels…..

Leave a Reply

